קידום ופרסום ברשתות החברתיות

מעל ל3 מיליון ישראלים נמצאים ברשתות החברתיות מדי יום!
הלקוחות שלכם כבר נמצאים בפייסבוק ובאינסטגרם ובעוד עשרות רשתות חברתיות שונות ומגוונות וכמובן גם באתרי אינטרנט שונים – זה אומר שאם הלקוחות שלכם נמצאים שם, גם אתם חייבים להיות שם איתם! לשמוע את דעתם, להגיש להם תוכן מותאם אליהם, לשתף אותם בחידושים ולהציע להם מבצעים.
לבנות בעזרתם קהילה מסביב לעסק או למותג שלכם.
את כל זה ועוד אנחנו עושים עבורכם, ע"י ניהול מקצועי ונכון של הדפים העסקיים שלכם, ממש כמו שהאתר של העסק שלך (אם קיים) משקף את האני מאמין של העסק כך גם הדפים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות הם המראה של העסק שלכם. העסק שלכם מוצלח – וכדאי שככה הוא גם ייראה!

מה אנחנו עושים?

-בונים אסטרטגיה דיגיטלית מותאמת לכל רשת חברתית
-מבצעים איפיון מקיף ולומדים את המתחרים שלכם
-בונים תוכנית מקיפה לאיזה תוכן הקהל שלכם יאהב ומתי הוא אמור לצרוך אותו
-מתאימים את התוכן לזמן אמת כמו חגים, ימי מבצע שלכם, שירותים חדשים וכ'ו
-לאחר שלמדנו על הקהל שלכם – מתאימים לו קמפיינים פרסומיים ומנהלים אותם.

כדי לבצע זאת ניקח את הדף העסקי הקיים שלכם ונשדרג אותו (אם אין נפתח חדש עבורכם), נערוך את הטקסטים וההגדרות, את הקישורים
וכמובן – נעצב אותו בצורה שתשקף את השפה של העסק שלכם.
לאחר מכן, ננהל באופן שוטף את הדף העסקי, נייצר ונעלה תכנים איכותיים ונדאג שהם יגיעו לקהל היעד הנכון ויישמרו דיבור ופעילות של לקוחות קיימים ופוטנציאליים סביב העסק שלכם. נשמור על אינטראקציה עם הקהל שלכם על בסיס יומי. עבור כל לקוח אנחנו בוחרים את המינון הנכון של תכנים פרסומיים ואווירתיים, מצחיקים ורציניים, כדי לדאוג שהתוכן יגיע ללקוחות בצורה המיטבית ולא ייראה מאולץ.

אהבתם? רוצים גם? בואו נתחיל לעבוד ביחד!

עם‭ ‬הכלים‭ ‬המתאימים, ‬הניסיון‭ ‬הרב‭ ‬שצברנו‭ ‬והידע‭ ‬הדרוש‭ ‬נוכל‭ ‬להקפיץ‭ ‬את‭ ‬העסק‭ ‬שלכם‭ ‬כמה‭ ‬צעדים‭ ‬קדימה! נשמח‭ ‬לקבוע‭ ‬פגישה‭ ‬ולסלול‭ ‬ביחד‭ ‬את‭ ‬הדרך‭ ‬להצלחה. 10 שניות של פרטים בסיסיים ועברנו את השלב הראשון!

נגישות

בואו נדבר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.