אז מה זה מיתוג?
מיתוג זה מה שגורם לנו לחפש סניפים של סטארבאקס בחו״ל ולא בגלל איכות הקפה, זו תחושת ההיכרות כשרואים מקדולנדס במדינה זרה וזו גם הסיבה שאנשים ישלמו מאות אחוזים יותר עבור פריטים של גוצ׳י או דיור (לפני שבכלל נתייחס לאיכות המוצר והחומרים). מותגי ענק כמו נייק וזארה מפוזרים באלפי סניפים ברחבי העולם ועדיין אנחנו כלקוחות יודעים בדיוק מה מצפה לנו בתוך החנות – כי המותג הבטיח ומקיים לנו שזה מה שנקבל. המיתוג בא לידי ביטוי בדרכים רבות- בערכי החברה וההתנהלות שלה מול הלקוחות, איכות החומרים ואופי העבודה וכמובן גם בצורה ויזואלית.
הפחיות האדומות של קוקה קולה מהוות הבטחה לטעם המוכר, ה-m הזוהרת של מקדונלדס נראית ממרחקים ומהווה ציון דרך בכל מקום שתיתקלו בה והדוגמאות עוד רבות מאוד.
דיברנו על חברות ותאגידי ענק, אבל גם לעסק שלכם המיתוג יכול להוות כלי משמעותי במיוחד בפריצה קדימה. המיתוג שלכם הוא הדרך שבה אתם רוצים שהלקוחות יכירו את העסק שלכם, זה מה שאתם משדרים לעולם. לא כדאי שהעסק יהיה חתיך?
אנחנו נותנים שירותי מיתוג מקצועי שמתחיל כמובן במחקר של התחום שבו אתם פועלים וזיהוי הנקודות החזקות (וגם החלשות) של העסק שלכם, כך נוכל לבנות ולהתאים לעסק שלכם את האופי שאותו נשדר והלקוחות יילמדו להכיר. כמובן שבצד הויזואלי מיתוג זה קודם כל לוגו, נעצב לכם אותו בצורה מקצועית בתהליך שבו תהיו מעורבים באופן מלא עד לקבלת תוצר מושלם שילווה אתכם בהצלחה. ביחד עם הלוגו אנחנו יוצרים שפה, השפה שבה אתם פונים ללקוחות- באיזה מדיות משווקים ובאיזה אופן, איזה צבעים ילוו את הפרסומים, איך הם ייראו מבחינה ויזואלית ומה יהיו המסרים.
המפגש הראשוני שלכם עם כל לקוח הוא ויזואלי, עוד לפני שטעם או התנסה במוצר שלכם – אנחנו נדאג שזו תהיה אהבה ממבט ראשון!
כמו שאמרנו, המיתוג הוא בסוף הקו המנחה לכל ההתנהלות של העסק ומורכב מדברים רבים. הבאנו כאן כמה דוגמאות לתהליכי מיתוג שאהבנו שכוללים כמובן הרבה חומרים מלבד הלוגו, כדי לשמור על תמציתיות ולא להאריך את הדף יותר מידי הבאנו טעימה מהלוגו והשפה העיצובית המלווה אותו. אתם מוזמנים להיכנס ולראות עבודות נוספות שלנו ולהיחשף לתהליכים והתוצרים שמתפתחים לאחר תהליך המיתוג ואיך הוא בא לידי ביטוי ביום יום של החברות האלו.